Rss Feed
  1. Winter.

    miercuri, 18 noiembrie 2009

    E firesc ca totul sa fie trecator.O alta toamna se incheie. O alta perioada din viata mea s-a incheiat.O perioada in care poate am castigat, dar am si pierdut multe, in care am realizat multe lucruri in plus fata de cele pe care le stiam.Timp in care persoane care mi se pareau total antipatice s-au dovedit a nu fi nici pe departe asa, in schimb cele care se pretindeau a fi intr-un fel si-au dat arama pe fata.
    Mi-e dor. Mi-e dor de vacanta, de lungile seri petrecute pe internet, discutand "probleme existentiale".Mi-e dor de Moscova,de mare.Chiar si de TINE ba.Mi-e dor de trezitul la ore tarzii.
    Si poate daca as avea acum acele lucrurii, mi-as dorii altceva si tot asa. Nicioadata nu pot fii multumita cu ceea ce am. Si asta e ceva firesc pentru mine, tot timpul mi-am dorit mai mult si mai mult, chiar daca asta m-a costat de multe ori.
    Si totusi, ceva ma face fericita. Vine iarna, vine Craciunul.
    De-abia astept prima ninsoare.Si cel mai mult cred ca mi-ar placea sa-mi petrec macar cateva zile din vacanta de iarna cu persoanele la care tin 8->. Practic imposibil.:-<

  2. 0 comentarii: