Rss Feed
  1. Pam pam

    sâmbătă, 14 noiembrie 2009

    Zilele astea au fost atat de geniale si poate ca iar am facut ceea ce imi doream cel mai mult sa nu fac, dar daca asta imi aduce fericirea, de ce sa nu o fac?
    Totul pare sa se repete, simt aceleasi lucruri pe care le simteam cu mult timp in urma, doar ca intre timp eu m-am mai schimbat.. Din nou fac ceea ce ma taie pe mine capul, dar sincer nici nu imi pasa. Tu, care m-ai facut sa vars atatea lacrimi, acum poti sa te duci invartindu-te, mi-ai aratat ca nu te intereseaza, nu te-a interesat si nu te va interesa.
    Obsesii...Multe obsesii. Daca nu voi reusi sa fac tot ce mi-am propus cred ca iar voi intra in niste perioade imoh, dar nu merita sa ma gandesc acum ce s-ar intampla , ci vreau sa fac obsolut tot ceea ce vreau.

  2. 0 comentarii: