Rss Feed
  1. Erau zile-n care.. totul mergea bine.

    vineri, 16 octombrie 2009


    Past.. by *evreniz on deviantART

    Erau. Erau. Si poate o sa mai fie, dar momentan.. :-j
    Ce stare de rahat am. Cat de nasol ma simt. Si pana acum eram ok si dintr-o data am inceput sa ma gandesc la toate. La toate.
    Si ma dispera pur si simplu' faptul ca sunt o proasta si ca nu stiu sa ma port.
    Acum inteleg cu se simtea.. si se simtea groaznic. Si eu am invatat din chestia asta si a doua oara nu am mai facut aceleasi greseli si, uite, ca tot am gresit. Ar fi fost perfect daca as fi inversat lucrurile. Ar fi fost perfect in ambele situatii. Si pana la urma totul s-a sfarsit la fel.. exact la fel.
    Si de ce?
    Pentru ca nu ma multumeste nimic, pentru ca nu cunosc sensul ideii mai bine atat decat nimc. dar intodeauna il aflu,in consecinta, pe cel al ideii nuu realizezi ce ai pana nu pierzi.
    Si totusi au ramas acolo. Dar nu se stie pt cat timp.

  2. 0 comentarii: