Rss Feed
  1. COMUNISM!

    luni, 29 iunie 2009

    Frate, m-am saturat de tine, de voi ! Eu nu pot face nimic pentru ca imediat sari si comentezi , dar tu nu ai fost copil ma ? Nu ? Tu te-ai nascut adult , nu ? Bine ca niciodata nu te multumesc, nici macar atunci cand fac ceva bine si o stii , nu ai putea sa-mi spui un cuvant frumos.. Nu ! Tu trebuie sa tipi ca descreierata ca sunt in x si y fel si ca ma gandesc numai la mine si ca sunt o mare egoista , fara rabdare .. Bine ca sunt si ti-e ciuda ca nu esti ca mine sau cum ?

    Am spus cat de mult imi place ploaia ? Dar ploaia, nu vremea asta de rahat , cand nici nu ploua , nici soare nu e , nici vantul nu bate , nici nimic . E doar atmosfera aia apasatoare, cu multi nori negri , pe care pare ca trebuie sa-i porti in spate ...
    E atat de monoton totul deja..

  2. 0 comentarii: